SYDNEY!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annick B. - WaarBenJij.nu SYDNEY!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annick B. - WaarBenJij.nu

SYDNEY!!!!

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

06 September 2009 | Australië, Sydney

Hoi Allemaal,

Ik ben er, Sydney!!!! Dinsdag ben ik vertrokken en heb toen twee nachten doorgebracht in het vliegtuig. We hadden ook nog een dagje Hong Kong, alhoewel ik de hele nacht niet heb kunnen slapen hebben we nog een tourtje door de stad gedaan. Wat een hoge gebouwen hebben ze daar! en wat een benauwdheid. Maar wel heel mooi en anders als hier. In de avond vlogen we door naar Sydney, van die hele vlucht heb ik dankzij mijn slaaptekort en een slaappil niks van meegekregen tot we het ontbijt kregen. We vlogen toen al boven Australie, en dat was wel een heel vreemd idee!

Diezelfde dag hebben we een heerlijke Barbie gehad (zoals de Aussies dat mooi noemen), toen nog een poging gedaan om uit te gaan. Maar een kwartier nadat ik binnen was besloot ik toch maar om te gaan want ik had het gevoel alsof ik staand in slaap kon vallen.
De volgende dagen zaten ook helemaal vol, elke dag vroeg uit bed dus we worden goed bezig gehouden hier. We zijn met een groep van 15 en iedereen gaat straks zijn eigen weg, maar voor nu echt een geweldige start. Het is een heel gezellige groep. Ik slaap nu met 6 andere meiden op een kamer, op stapelbedden. En wat een bende is het al. Ik doe er zelf goed aan mee, ik merk dat ik niet zo goed ben met het ordenen van mijn backpack, ik ben de hele tijd alles kwijt! Maar dat zal vast wennen worden. Verder zijn de primitieve omstandigheden wel even wennen, er liep een kakkerlak over iemands kussen, en nogal weinig wastafels en mijn kleding draag ik nog maar een keertje extra. Maar ach, dat hoort er allemaal bij haha!

Gisteren hebben we de Blue Mountains bekeken, echt hele mooie uitzichten en kangeroes gezien. Ze hebben hier trouwens zulke gave beesten, hangen er honderden vleermuis-achtige beesten in de bomen en vliegen er een paar papegaaien over:D

Daarna een toch door het regenwoud, was zo mooi! Echt onwerkelijk af en toe. Ik sta hier nu echt, aan de andere kant van de wereld. Heel vreemd!
In de avond zijn we een gratis maaltijd gaan halen, wat houden ze hier toch een rekening met ons arme backpackers;)! En daarna zijn we met de hele groep nog uitgeweest.

Aan het startpakket komt morgen na een surfcursus ten einde, maar daarna heb ik een heerlijk vooruitzicht: Cairns!! Dat ligt in het noorden van Australie, daar is het heerlijk weer en liggen de koraalriffen.

Ik hoop dat het daar ook allemaal goed gaat! En hoorde dat het daar ook heerlijk weer wordt. Een troost, morgen gaat het hier regenen, dus wees blij dat je hier niet zit:P hahaha!

Ik probeer nog foto's te uploaden, maar wat een te traag ding, ik heb er een paar al op mijn hyves gezet.

Liefs, uit Sydney!

  • 06 September 2009 - 18:53

    Jipstra:

    Hey Nicootje!

    Gaaf dat het allemaal gaaf is:)

    Ben zeker wel jaloers op je, heerlijk zo'n jaartje vakantie..!

    Pleurislange vlucht achter de rug dus maar zo te lezen nu al de moeite meer dan waard.

    Geniet ervan, have fun!

    Kus!

  • 07 September 2009 - 09:28

    Rachelle:

    Hey nico!!!!

    Sorry dat ik niet op schiphol was! Eerlijk gezegt was ik het vergeten, ik dacht er pas dinsdag middag aan.
    Echt kut want nou heb ik je niet uit kunnen zwaaien!

    Maar goed zo te lezen heb je het nu al onwijs naar je zin dus dat hele jaar zal ook wel goed komen! Over 7 weken vliegen Bart en ik ook naar sydney! wie weet kunnen we wel ergens afspreken!!!

    Kus rachelle

  • 07 September 2009 - 17:23

    Miranda:

    Hey Annick! Wat komen je belevenissen toch bekend voor! :D Maar uit ervaring weet ik dat je straks niet alles meer kwijt bent!

    Ow en als je goedkoper wilt internetten moet je even kijken bij 'n supermarkt die voorbij O'Malleys zit...

    Heel veel plezier verder, ik ga je volgen! Wij hadden gisteren een reunie-feest van Australian Backpackers dus ben alweer helemaal in de stemming!

    Groetjes!!

  • 07 September 2009 - 22:10

    Iris:

    He nico!
    Wat een gezelligheid daar in Aussie! Vond t super leuk dat ik jou en meg ff aan de telefoon had. Ben blij dat je t zo goed naar je zin hebt! Ik ben jaloers! haha Geniet er nog van!

    x iris

  • 09 September 2009 - 15:50

    Babette:

    Heii Lieve Zus,

    Hahaha! Ik heb echt gelachen om je mailtje:P met je kakkerlakken en de kleding die je een extra dagje draagt:D Spannend dat je zo naar Cains vertrekt!

    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal en je foto's!

    Liefs

  • 21 September 2009 - 04:15

    Bianca:

    Eindelijk dan een berichtje ;) Maar je moet wel ff een nieuw berichtje schrijven hoor! Ik als trouwe leesfan zit met smacht te wachten op je avonturen.

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 38941

Voorgaande reizen:

28 Juni 2011 - 03 Augustus 2011

Azie

01 September 2009 - 10 Augustus 2010

Down Under

Landen bezocht: