Aftellen, nog 3 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annick B. - WaarBenJij.nu Aftellen, nog 3 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annick B. - WaarBenJij.nu

Aftellen, nog 3 weken

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

11 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Na hard sparen is het nu nog maar 21 dagen en dan sta ik op het vliegveld! Ik ga maximaal een jaar naar Australie, waarvan er nu twee maanden Nieuw Zeeland en een weekje Hong Kong in de planning staan.
Alhoewel ik alleen ga reizen zit in in het vliegtuig met een groep backpackers. Een paar daarvan heb ik inmiddels ontmoet en alvast een lekkere Australische cocktail mee gedronken en afscheid genomen van de Hollandse haring.

Nu moet ik nog een paar dingen regelen maar ik heb het idee dat ik goed voorbereid naar Oz ga. Bij het afscheid op mijn werk heb ik een survivalpakket gekregen waarin o.a. een heel handig boekje zat. Ik weet nu namelijk wat ik moet doen als ik een vliegtuig ongeluk meemaak, als een ledemaat is afgerukt, hoe ik bij een ontvoering uit een kofferbak kom of hoe ik een op hol geslagen kameel moet bedwingen. Dus mam, no worries;) Gaat helemaal goed komen.

Als je het leuk vind om mijn verhalen te lezen dan kan je deze site bekijken. Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen daar!

Catch you later (= Australisch, alvast een beetje oefenen)

  • 11 Augustus 2009 - 09:25

    :

    Je eerste blog :D Vooral het eerste stukje met de cocktail en haring is erg leuk! Maar.. vliegtuig ongeluk? Afgerukte ledematen? Ontvoering? Gelukkig kan jij ons dan redden ;)

  • 11 Augustus 2009 - 09:30

    Monique:

    Hallo Annick,

    Leuk je mailtje te lezen. De tijd gaat inderdaad snel, nog maar een paar weken en dan is het down under.
    Je reisgenoten voor de eerste week lijken me wel een leuk stel blonde dames, waar je je tijd wel mee doorkomt.

    Zie je vrijdag
    Groetjes,
    Moique

  • 11 Augustus 2009 - 18:19

    Mamsie:

    Het is echt een geruststellend idee dat je weet, wat je bij afgevallen ledematen en andere ongevallen moet doen, hihi.
    Hartstikke leuk dat ik op deze site op de hoogte blijf van je avonturen.

    XXX

  • 11 Augustus 2009 - 18:35

    Eveline:

    Wijffie,

    Ik wens je super veel plezier! Geniet ervan! Dit wordt een ervaring om nooit meer te vergeten!

    Dikke kus, Eef

  • 12 Augustus 2009 - 06:31

    Bas:

    ey nico..
    naja de voorbereidingen zitten er zo te horen op.. Heel vet..!! Ik ben ondertussen lekker bezig met rondreizen in China.. Kom ook net uit Hong Kong.. Was opzich wel leuk.. Je moet btw ZEKER een bezoekje brengen aan Macau.. en als het kan even kijken of je niet een nachtje daar kan boeken!! Is echt HEEL gaaf om te zien.. Is zeg maar het Las Vegas van het oosten.. (tis zelfs groter dan Las Vegas).

    Verder geniet er lekker van!!

    Groetjes uit Chengdu!

  • 13 Augustus 2009 - 11:04

    Nikki:

    Nico!

    Ben zo trots op je, dat je dit avontuur aan gaat!
    Ga je echt heel erg missen...gelukkig kan ik je hier volgen en ben je toch een beetje in Nederland ;)

    xx

  • 28 Augustus 2009 - 14:48

    Monique:

    Hallo Annick,

    Nog een paar dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen. Een hele goede reis gewenst en ben benieuwd naar je ervaringen.

    Veel plezier en goed reisgezelschap onderweg.

    Groetjes,
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annick

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 38941

Voorgaande reizen:

28 Juni 2011 - 03 Augustus 2011

Azie

01 September 2009 - 10 Augustus 2010

Down Under

Landen bezocht: